باربری تاپ

تضمین آرامش اسباب کشی با باربری تاپ

باربری تاپ

تضمین آرامش اسباب کشی با باربری تاپ

ویژگی های اتوبار مرزداران

در واقع خودرو مناسب شامل، تنوع خودرو، تمیزی خودرو، و امنیت خودرو برای حفظ وسایل مشتریان عزیز در مقابل شکستگی و خیس شدن می باشد. شرکت باربری مرزداران، با داشتن انواع خودرو مناسب، متناسب با مقدار بار شما، و حمل سالم، تضمینی بر جلب اعتماد شما عزیزان میباشد.
چیدمان وسایل در خودرو:
بسیار مهم می باشد که وسایل به چه نحوی در کامیون چیده شوند. این شرکت با استفاده از کادری با حوصله و دقت بالا، در چیدمان، و استفاده از محافظ برای عدم آسیب دیدن وسایل، این اطمینان را به مشتریان میدهد که بدون هیچ گونه خراشی، بار شما به مقصد برسد.  
کادری با تجربه و خوش اخلاق:
این شرکت در استفاده از کارگران، بسیار حساسیت به خرج میدهد. در برخی از مواقع، به دلیل خستگی کارگر و یا بی حوصلگی، اقدام به پرت کردن اقلام میکنند، که بسیار ناپسند میباشد. باربری مرزداران متعهد میشود، همه کادر این شرکت، تا آخرین وسیله، با حوصله و قدرت وظیفه خود را انجام دهند و بار شما عزیزان را به سلامت به مقصد برسانند.
خیلی از باربری ها، مسئولیت بسته بندی را به عهده نمی گیرند، به دو دلیل، اولی به دلیل زمان گیر بودن و دومی به دلیل نداشتن نیرو مناسب و تخصص. شرکت باربری مرزداران با افتخار، و با داشتن تجربه و تخصص لازم و در سریعترین زمان ممکن، وسایل خانه  شما را بسته بندی میکنند. استفاده از نایلون های حبابی و سلفون، از هرگونه خش و شکستگی جلوگیری میکند.
داشتن صداقت با مشتری:
بسیار مهم می باشد که شرکت در خصوص برآورد هزینه، با مشتری صداقت داشته باشد. در واقع مبلغ نهایی و قطعی را به مشتری اعلام کند. این شرکت، با تخمین مسافت، و زمان انجام کار، تعداد کارگران مورد نیاز، قیمت نهایی را به مشتری اعلام نموده، و به هیچ عنوان، به دلایل غیر منطقی که دیگر شرکت ها  قیمت را افزایش می دهند، به  قیمت نهایی اضافه نمی کنند.